Någon fler än jag..?:]

Har tvättstuga ikväll, så springer upp och ner hela tiden känns det som - och ändå har jag bara varit där tre gånger, hahaha..
HAHA, måste bara säga en sak.. Ni vet folk som "länkar sina bloggar" på facebook, men när man trycker på länken så kommer det upp en äcklig tjej som skriker?:] Är det bara jag som fortfarande går på det, och sen håller på att hoppa upp i taket för att jag blir så rädd?:] Haha, snälla säg att det finns fler där ute som gör det.. Har sett flera styckna, men alltid samma reaktion.. hahah:]]
Nej, nu ska jag gå och ta en dusch! Hare. Puss,

har ingen bild som passar det här inlägget, så det blir ingen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0