Onsdag!

Sov ganska dåligt inatt också, men bestämde mig för att åka till skolan ändå. Som tur var så hade vi värsta chilldagen, vår engelska/spanska lärare var nämligen inte där! Så så här såg min dag ut:
* SO, jobbade med några frågor
* Hål (skulle haft engelska), satt kvar med kompisar på skolan ett tag, och sen drog jag hem en sväng
* Idrott, spelade mini-tennis
* Svenska, skrev på våra noveller
* Skulle haft spanska, men istället för att ha hål så fick vi ha matte då (istället för hål) och sluta tidigare! Skönt!

Så nu sitter jag bara här hemma och chillar. Måste läsa lite ur min engelskabok, och sen ikväll ska jag dra till Musköten och kolla på våran träningsmatch. Kan fortfarande inte röra min tå helt (sen jag gjorde illa den förra veckan), och det gör grymt ont att springa, så står över matchen.
Haha, några av mina kompisar ska se Justin Biebers film, som har premiär ikväll. Personligen tycker jag inte alls om honom, så kändes inte värt att slösa mina pengar och följa med hahahah..
Hare! Puss,



Btw, här snöar det.. Inte roligt!:(

Kommentarer
Postat av: Lucia

Hahaha ;]

2011-03-26 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0