Toeeeeee

Dalen vann igår, stod 4-4 efter ordinarie matchtid, så det blev sudden!

Idag har jag kanske inte haft en lika bra dag.. Gjorde illa mig på gympan (ni börjar bli vana vid mina skador va?;), skulle hoppa på en madrass, men landade på min böjda tå (såklart..). Så nu har jag tejpat och har sjukt ont. Den kanske är bruten också;s Ringde nämligen till vårdcentralen och frågade vad vi skulle göra. HAHA, känns som folk börjar bli lite less på att jag nästan alltid gör illa mig, men då kan ni ju undra hur det känns för mig? För vem är det som måste stå ut med smärtan? Haha..
Ska strax åka och kolla på våran träning, skriver mer när jag är hemma igen! Hare. Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0